Reklamace

Pokud je zboží nekompletní nebo poškozené, nejdříve nám vše oznamte(+foto) na email: info@loukashop.cz Poté čekejte na naše vyjádření, na emaily odpovídáme do 2 pracovních dní. 

Jak postupovat když…

  • Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy a to nejpozději do dvou 2 dnů.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím reklamačního formuláře (položka „Popis závady”) a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.

  • Se vyskytne vada během záruční lhůty
  • V případě, že se jedná o zboží značky Stiga, tak kontaktujte autorizovaný servis a popište jim problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Seznam autorizovaných servisů značky Stiga.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

*Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

  • V případě, že se jedná o zboží značky Fiskars, ostatní produkty a živé rostliny kontaktujte přímo nás prostřednictvím reklamačního formuláře na našich webových stránkách, který následně pošlete na e-mail info@vsenazahrady.cz.

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a fotodokumentaci (v případě viditelné vady).

Další krokem při vyřizování reklamace je zaslání zboží poštou či přepravní společností na adresu:
Společnost: Ondřej Loukota – firma LOUKA
Se sídlem: Na Škrobech 36, 252 25 Jinočany

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

Vrácení peněz

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme hotově po domluvě, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naší firmou bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím reklamačního formuláře (položka „Popis závady”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závad

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo prostřednictvím e-mailu s vyplněným reklamačním formulářem (položka „Popis závady”).

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Je dobré vědět

Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Chcete-li zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení, prostudujte Odstoupení od smlouvy.
Reklamační formulář.